søndag den 10. april 2016

Dæmpbare ledpærer UDEN LYSDÆMPER

Jeg elsker bare ny teknologi der fungerer.
En led-pære der kan dæmpes HELT UDEN LYSDÆMPER. 
Jeg har eksperimenteret med den nye vare, og i skal selvfølgelig nok få nogle mere professionelle billeder at se, men det er da sjovt at prøve ny teknologi af i sin egen stue. 
Led-pæren i den fine lampe over sofabordet (LINDA fra Globen Lighting) kan lyse med fuld styrke 10W 1200 lumen (svarer til 75W glødepære) og kan dæmpes til lige den styrke du har lyst til - bare ved at tænde/slukke på kontakten - så let så selv et barn kan finde ud af det.
Jeg er SÅ IMPONERET ! Lettere bliver det altså bare ikke.
Du finder pærerne her  Led-pære der kan dæmpes HELT UDEN LYSDÆMPER. 
Så har jeg eksperimenteret lidt igen, og i skal selvfølgelig nok få nogle mere professionelle billeder at se, men det er da sjovt at prøve ny teknologi af i sin egen stue. 
Led-pæren i den fine lampe over sofabordet (LINDA fra Globen Lighting) kan lyse med fuld styrke 10W 1200 lumen (svarer til 75W glødepære) og kan dæmpes til lige den styrke du har lyst til - bare ved at tænde/slukke på kontakten - så let så selv et barn kan finde ud af det.
Jeg er SÅ IMPONERET ! Lettere bliver det altså bare ikke.



Du finder pærerne HER 

Vil du se en vejledning til hvor let man kan regulere lyset på disse pærer, så kig på denne film.
Jeg beklager den kinesiske tekst og især at jeg ikke aner hvad der står  :-)

 https://www.youtube.com/watch?v=k1KkYJCPyvw

Ingen kommentarer:

Send en kommentar