Vi putter af og til pakkefyld i æskerne, så varerne ikke rasler og bliver ridsede. Og hvad sker der så ? Sammen med pakkefyldet ryger noget af pelsen ud til en kunde samme med varen.
Varen kom retur fra kunden fordi der var hår i pakken.
Det er bare SÅ pinligt !!
Hvordan redder man sådan en fadæse ?
Hvad ville du have gjort ?
Vi satte den omtalte lampe på højkant for det bedste svar.
Her er et par af de forslag vi har modtaget:
"send din lille sandfærdige fortælling - præcis ligesom her 🏻den bliver ikke bedre ...den er da så sød og send gerne billedet med af dine to kære hunde
Det vil kunderne da elske og kunne forstå - det giver jo mening - og det er jo ægte lampehunde pels og de hører til i forretningen"
"Vi beklager meget at lampen har tabt pelsen under transporten. Vi harr fuld forståelse for De i stedet ønsker en pelsløs model, som vedlagt fremsendes omkostningsfrit. Vi har fremsendt en klage til pelsleverandøren - se vedlagte foto. Vi beklager meget den forvoldte ulejlighed"
Den nederste har vi grinet meget af. Og indsenderen fortjente absolut at vinde lampen.
Ingen kommentarer:
Send en kommentar